Havkáči alebo Podenco ibicenco pred objektívom

06.10.2018

 Veci sa dejú, keď sa akoby náhodou stretne nadšenie, krása, nápaditosť, k tomu tri zaujímavé dámy a Podenco ibicenco.

A tak sa na to poďme pozrieť hneď tromi pohľadmi.

Silvia - fotografka Atelierik

Milujem spájať neznámych ľudí, obliekať ich do kostýmov, rekvizity umiestňovať v priestoroch. Často sa mi stáva, že zadržím dych aby som neprerušila myšlienku a vidím celkom jasne hotový obraz pred sebou. Naposledy, keď moja svadobná fotografia baseta s ružovou kravatou na facebooku dostala like od istej Michaely, zaujal ma jej snímok so psíkom. Vždy som si priala fotografovať elegantných psíkov a čím ich je viac na zábere, tým lepšie. Pre moje potešenie Michaela ich má rovno sedem a má chovnú stanica - La Princesa Rosa de Podi.

Oslovila som ju ohľadom fotenia a dohodli sme si termín na 23.09. S týmto nápadom som prišla za Katkou v kvetinárstve Kvetyprevas a ona ihneď pochopila môj zámer. Michaela je veľmi elegantná dáma, preto na podčiarknutie atmosféry sme ju obliekli do dobových šiat z kostýmového štúdia Elijana, ktoré sadli ako uliate.Bohužiaľ počasie bolo všelijaké a tak sme nakoniec fotili v improvizovanom interiéri. Kontrast chladného skladu, vyzdobených elegantných psíkov, kvetov a šarm majiteľky ma zaujal a povzbudil moju tvorivosť.

Ďakujem vám za krásnu spoluprácu, kultivovanosť, trpezlivosť psíkov a asistentov - Zsoltiho, Momo, Miška...

Katka - kvetinárka Kvety Pre Vás

V kvetinárstve sa človek stretne s mnohými požiadavkami a zákazníci prídu s rôznymi nápadmi. Presne cez takúto bleskovku :" na rýchlo potrebujem svadobnú kyticu ", sa spojili moje cesty s úžasným človekom a perfektnou umelkyňou Silviou. Od tej doby sme spolu zažili rôzne fotografické situácie plné prekvapení. A keď dobehla so širokým úsmevom na perách s úžasne streleným nápadom fotiť psíkov, hneď som vedela, ako by som to okorenila kvetmi.

A tak sme sa pustili do plánovania, tvorenia a následnej prípravy. Vznikli tak kvetinové obojky, vôdzky a rôzne rekvizity s kvetinovým motívom.

V deň fotenia nám práve počasie neprialo, no neodradilo to naše nadšenie a tak sme v improvizovaných priestoroch (bývalého archívu a budúceho ateliéru) dostali pred objektív 7 nádherných a veľmi elegantných Podenco ibicenco, menej známu rasu aspoň pre mňa a ich nie menej elegantnú a milú chovateľku Mišku . Práca s nimi bola vďaka ich poslušnosti a mierumilovnej povahe pomerne jednoduchá. Ale kedže predsa sú to živé tvory a nie sochy ( aj keď na mnohých záberoch máte pocit, ako by ich vysekal umelec do ušľachtilého mramoru) vzniklo aj veľa veselých a humorných situácii.

A ako by som to zhodnotila celé - atmosféra ako vždy perfektná, zase som sa naučila niečo nové ako o psíkoch tak i o fotení. A čo ma tešilo najviac, že ladiť staré ošarpané s elegantným jemne dobovým a kvetmi je super. Odzrkadľuje sa to aj na fotkách a úsmevoch všetkých okolo.

Ďakujem za možnosť tvoriť a spolupracovať s tak dokonalým tímom ľudí a hlavne Silvinke, za možnosť zavadzať jej v takéto dni a manželovi a deťom za trpezlivosť keď tvorím lebo niekedy je to vtedy som mnou veľmi zlé :-D

Michaela - majiteľka psíkov a chovnej stanice La Princesa Rosa de Podi

Podenco ibicenco alebo slovenský názov - ibizský podenko, je zaradený do skupiny špicov a primitívnych loveckých plemien - lov bez zbrane. Krajina pôvodu Španielsko, kde ho na Baleárske ostrovy priviezli pravdepodobne Féničania. V krajine pôvodu stále aktívne v smečke lovia zajace, u nás je to zakázané. Ibizský podenco je inteligentný, aktívni, bystrý pes tiež je hravý a veselý.

Mená psíkov - malý stencuch Rey, veľký samec Capi, chlpatá Onďa, najčervenejšia Alys, najstaršia Britney, úplne biela je Belicia a tá jedna fľakatá je Amélia.

 Názov mojej chovnej stanice je na počesť mojej druhej sučky Amélie, mala moje prve dva vrhy a založila som chovnú stanicu vďaka nej. 

Už teraz sa teším na ďalší photoshooting v jesennom parku... 

© 2018 Kvety Pre Vás Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky